Shopping Shopping.

Hej alla.

Känner att det blir bra uppdatering här nere men har absolut ingenting att göra.

Gick upp halv 10 kanske,  frukost sen va vi på rummen ett tag. Fixade å gick ner till stranden.
Va där ett tag sen började de ösregna, då menare jag verkligen de. Gick/sprang upp på rummen.
Ah fanns inte mycket att göra duschade och så, sen gick vi till hotellets resturang och åt, eftersom det inte går att gå någonstans. Och det är inte bara 20 minuter regna, utan timmar.  Regnar fortfarande.

Ännu en dag utan sol då. Kul.
Ville komma bort från allt ett tag och komma hem med en snygg bränna men nej.

Jaja vi får se hur vi ska göra ikväll.

Imorgon blir det troligen poolen eller stranden om det är fint väder. Som de troligen inte är eftersom det står att det ska vara regn hela veckan. Men mami o papi vill ut och snorkla, men jag vågar verkligen inte de. gjorde de sist och de va verkligen skit läskigt. Men får se.

Sen på fredag och lördag får vi ju hoppas på fint väder.
Lördag kväll ska jag gör fläter på ena sidan. Jag och Felicia fick för oss att vi skulle göra de. Och plus att jag ska göra gelénaglar. Sen tidigt på söndag morgon går planet.

Planet går vid 10 här ifrån och vi bor 1.5 timme från flygplatsen och så ska man vara där några timmar innnan. Så måste upp mycket tidigt uschusch.

Men ikväll får vi hoppas på att de klarnar upp lite så att man kan ut och äta middag och shopppppppa lite. Inte speciellt många dagar kvar nu.

/ Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0