Lyckad helg.

Dålig uppdatering vet!
Men blir lätt så under helger. Balen va galen, riktigt mysigt och efterfesten va nice.
Kom hem sent, va en seg dag i skolan efter. Men hade träning på fredagen där också, åkte hem efter den fixade mig mötte upp Anna, sen va vi på Grisslinge, hela kvällen, med en massa värmdö people. Kom hem drack lite oboy mös o prata skit. Vi hoppade upp tidigt för hon skulle solduscha och fixa naglarna och jag skulle ut till Älta med Michaela för att sola. Jag va i Slussen vid 11. Det vart verkligen en lyckad dag. Riktigt mysigt kom hem vid 6 tiden. Kom hem duschae fixade mig, åt åkte sedan i till stan hem till Michaela fixade oss lite mer pch åkte till Älta, Vart en lyckad kväll. Imorse åkte vi till Flaten. Det var mysigt hade alltså en lyckad helg.

Imorgon ska vi till grisslinge o bada och sola med klassen sen ska vi tillbakaq och spela fotboll mot lärarna, sen tisdag och skolavslutning, känns lite sorligt. Sen börjar jagtroligen i Nacka, NG.

Bilder från balen kommer ikväll.
Men nu ska ja sitta här ute lite och lyssna på musik. Puss på er.


Innan balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0