Sommmmar, love it

Hejsan.
Gud förlåt men jag tog en blogg paus, behövde verkligen det.
Det var riktigt länge sen nu. Jag glömde till och med att ge min älskade pappa ett inlägg för att han fyllde år den
3e. Men grattis i efterskott min finaste pappa.

Ja vad ska jag börja med minns inte ens vad som hänt men börjar med veckan under Partille.
För en vecka sen kte mitt underbara lag ner till Göteborg för att spela handboll en vecka.
bussresan ner gick helt ok faktiskt. Jag och Anna gjorde en låt och sådär, mös.
Kom ner efter ungefär 8 timmar i en buss, då är man seg och väldigt trött. nej då ska man bara packa upp träningskläder ocg åka till Heden. usch.
Det va riktigt segt faktiskt, men när den var klar kte vi tillbaka till kampingen och duschade packade upp och sådär. Jag Anna Elin och olivia delade på en stugan, jätte mysigt faktiskt.
Det gick faktiskt väldigt bra där nere, trodde inte det skullle gå så bra, dock åkte vi ut i en match som de kunde gått hur som helst i. Vi vann alla gruppspelsmatcher förutom en mot Indien men dom var faktiskt riktigt duktiga.
Så vi kom 2a i gruppen. Sen vann i första matchen i slutspelet och förlorade 8 delen mot ett Göteborgslag. Men det regnade och det gick inte att spela riktig handboll så både laget hade det svårt, vi ledde dom ledde, aa kunde gått hur som. Men jag hade iallafall en underbar vecka i Göteborg med en hel det skratt och underbara människor.

Kom hem va dödstrött, åkte och hämtade min syster och hennes kille eftersom dom skulle äta hos oss. Kom hem duschade åt sen somnade jag i systers knä i soffan. Mysigt.
Dagen efter va jag nog bara hemma och senare på kvällen kom Linnea tilll mig vi hyrde film o möööös.
Dagen därpå åkte vi in till stan, gick runt lite mötte upp Frida åkte till Humlegården. Jätte mysigt, sen gick vi och åt på Stureplan. Åkte hem. Var hemma ett tag duschade och sådär sen körde mamma o pappa mig hem till Linnea. Vi åkte in till stan, till Cafe 60 sedan vidare tillbaka till Slussen där vi mötte upp Linus Niskanen och hans kompis Johan, satte oss vid kajen och pratade ett bra tag tills vår buss gick hem vid 20 i 1. Kom hem satt ute och pratade en hel del. Gick upp fixade oss för sängen och låg och pratade till vi somnade.

Jag hoppade upp vid halv 10 idag efter som jag skulle ta halv 11 bussen och möta upp Frida för vi skulle till Flaten.
Gick ner åt frukost med hennes familj. Sen gick vi till bussen. Jag och Frida hade de riktigt mysigt idag, blåste dock lite mycket annars ok. Kom hem duschade och sådär nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen ska jag fixa mig och möta upp Amanda eftersom hon åker bort imorgon, måste säga hejdå!

Ja imorgon vet jag inte ritkgit vad som händer. Beror helt på väder.
Fint blir det troligen stranden, annars ska jag åka in och fixa till min tatuering.
Ja jag har ingenting speciellt inbokat den här eller nästa vecka. Ska träffa Michaela och Anna nästa vecka iallafall eftersom dom kommer hem då, sen ska jag även träffa Malin.

Ja den här sommaren går alldeles för fort usch. Jag åker även till Spanien med Linnea en vecka, dock inte riktigt bestämt när. Men ska till Rumänien med familjen den 6-13 augusti.

Sen är det inte långt kvar till skolan börjar och det blev Nacka Gymasium, Handel/Service som jag sökte som förstahandsval. Pirrrrrit, usch är verkligen jätte nervöööös!
Jaja går säkert jätte bra, elin och jag ska ju börja i samma klass. Så känner iallafall en.

Ja men nu har jag skrivit ett ganska långt inlägg, men jag ska fanimig börja blogga nu! ..
Jag hör av mig senare ikväll, får se om det blir utgång.
pusssss

Humlrgården igår.

Kommer mer bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0