Nu blir det sängen för min del!

Hej bloggis.
Jag sa att jag skulle skriva när jag vaknade, men min syster kom in och väckte mig och sa att vi skulle ut med båten så hann verkligen inte. Förlåt!

Idag har vi iallafall varit ute med båten, jag Sebastian och min syster. Jätte mysigt åkte ring, eller nej inte jag men min syster. Sen åkte vi till en ö och låg och solade och lyssnade på musik. Urmysigt, verkligen!
Sen efter ett tag åkte vi hem igen. Då pappa hade köpt jätte goda räk och kycklingsbagetter. Mums. Satt och åt sen solade jag och Sofia (syster) lite till. Sen skulle Sebastian hämta upp Sabina för dom skulle på bio så då fick jag för mig att också åka på bio så jag ringer anna och vi bestämmer att vi ska på bio.
Så min syster kör hem mig till Gustavsberg. Där jag duschar fixar mig och sådär, när jag var klar kom Sebastian och Sabina. Vi åkte in till stan, fixade deras biljetter och de, kolla lite affärer, har även lagt undan en tröja. Sen gick vi och fikade eller dom gjorde. Sen var det dax att möta upp Anna. Vi ångrade oss vi ville inte kolla bio längre så vi gick till Cafe 60. Fixade, pratade en hel del massa skit. Otroligt mysigt!
Satt där ett bra tag sen gick vi vidare ner till Stureplan, sen upp på östemalm, djurgåden sen gick vi och satte oss vid kajen ett tag innan vi gick vidare till Slussen för att jag skulle möta upp Sebbe och Sabina. 
 
Tog bussen hem, sen gick Sebbe och hämtade bilen, sen hämtade han upp oss. Och vi körde hem Sabina och nu har jag precis kommit hem. Sebastian åkte till en kompis men han kommer hit senare o sover, så slipper jag sova själv.

Imorgon ska jag möta upp Anna inne i stan när hon slutat jobba, skulle egengligen till Sandhamn men det ska tydligen regna. Så jag åker troligen dit på fredag istället.
Men nu ska jag lägga mig, vi hörs imorgon mina små söta saker!

Big Love.

Och juste min älskade barndomsvän Jennifer fyller 16 år idag, jag vill gratta dig och önska dig all lycka!
Du är en underbar person som ska få allt hon bara önskar sig. Jag kommer alltid stå och stötta dig med allt som händer just nu! Men lev livet och kaosa som bara den i spanien nu! Så ses vi sen när du kommer hem älskar dig mitt hjärta!


Jag och Anna idag inne i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0