Jag är döööööööd

Nu är jag tillbaka, började gå 100 meter med mamma innan jag vände igen och mötte upp Jennifer och Linn, vi gick till pizzerian där vi mötte upp Martin o Jesper, dom åt sen satt vi och pratade ett bra tag.
Efter det gick vi hem till Jesper, de spelade xbox, och nu kom jag precis hem.

Ja jag är fortfarande jättetrött och har verkligen jätte ont i huvet! Jobbig.
Vill bara mysa ner mig i sängen och kolla på en bra film.
Men får se hur kvällen slutar, kanske sover hemma, ingen aning än.

Men nu ska jag duscha tror jag sen skla jag fanimig tatag i att städa Sebastian rum.

Pusssssss på er hörs senare.
Kärlek till er mina fina.




Du är min ängel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0