Frågestunden klar!

Nämn 7 av dina vänner, både killar o tjejer
Anna, Michaela, Fanny, Hanna, Linnea, Martin Jesper.

Vill du ligga med mig?
Ja om jag bara viste vem du var! ;)

Polis eller Brandman?
Polis lätt!

Kan du lägga upp några bilder från din "fjortis" period :)
Har jag varit fjortis? :O what! Jo men absolut!

Spelar du handboll? isf, hur länge har du spelat? snygg kropp
Ja jag spelar handboll, jag har speat sen jag var 6 tror jag.
Tack så mycket :)

Oskuld?
Nej

Vilken parfym andvänder du?
Jag använder olika just nu men dior & armani

Hur sminkar du dig till vardags?
Foundation, solpuder, rouge, mascara. 

Hur mycket tränar du i veckan?
Måndag, Tisdag, Ondag, Torsdag, sen egna träningar under helgerna.

Kan du inte visa upp dagens outfit oftare och skriva vart kläderna kommer i från?
Ja abolut det kan jag göra.

Vilket är ditt favorit citat?
"Jajaja kör bara"


String eller hotpants?
String till vardags.

Har du dildo?
Nej hah

Vad tycker du om att suga?
Ja absolut jag älskar klubbor från godishörnet!


Vilket är ditt favorit klädesplagg som du äger just nu?
Nej du, jag har faktiskt inte nått speciellt.

Har du tungpecing?
Ja det har jag tog det för mer än ett år sedan

Gjorde det ont att ta tungpercing? (om du har)
Nej det gjorde inte så ont att ta
men dagarna efter gjorde de ont.

Är du hel svensk?
Nej det är jag inte

Skulle du vilja bo någon annanstans?
Nej absolut inte :)

Är du på G med någon just nu?
Vad heter den och hur träffades ni?
Nej jag är inte på g med någon just nu!

Vacker tjej!
Tack så mycket!

Hur mår du?
Jo tack jag mår helt okej! :)

Färgade du håret till brunt? :)
snyggt skulle det vara
även fast du är snygg i blont med!
Nej jag färgade hårt blondare :)
Tack så mycket. Men jag kommer nog bli brunett
till vintern!

Kommentarer
Postat av: Max :)

Röker du? :)

2011-07-19 @ 02:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0