Senaste dagarna

Linnea sov ju här och vi va med Mathias och han lilla kompis! heh innan de färgade vi mitt hår och det blev hemskt, emn men måste ju våga lite, man lever bara en gång! heh vi somande vid halv 6, usch! aja dagen efter hade jag bestämt att träffa lilla Anna, så jag och Linnea tog de lugnt åkte till Nacka tog de lungt kollade mötte upp Anna, sen åkte vi på träning sen hem till henne, vi hade bara allmänt mysigt! kolla film drack te, riktig tjej kväll! Men jag tappade ju min navel piercing under träningen! så fick lite panik nör jag skulle duscha eftersom jag va hos Anna och hon hade ingen hemma hos sig! så jag får koka min tung piercing stoppa den i navel och sova utan o tungan, de va riktigt läskigt! men mamma ringde och väckte mig vid halv 10, och sa att hon va utanför, för att lämna en bnevelpiercing! sen la jag mig brevid Anna som fortfarande sov... tänkte att det inte var någon ide att somna om! efter en timme så gick vi upp koka te gjorde mackor duchade fixade oss för stan :) myyys! du är bääst och de vet du! en underbar dag istan! sen åkte vi till mig för att hämta å lämna lite grejer, skulle sobva hos henne en natt till! vi åkte hem till henne fixade maten, som kaosade, speang till byssen mitt i matten för att köpa nötter innan affärerna stängde vid 10! sen när vi kom hem fortsatte äta lite! ehm sen hade vi bara allmänt mysigt tills jag somnade, hehhe! vi vaknade vid 1 kasnke började fixa oss åkte till forum åt å sen var de tränig! usch har sån jävla träningsverk! hemskt!
Höööörs puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0