Lördag

Hejsan!

har verkligen inte haft tid för att skriva, men ja igår va de fredag oh jag hade inga planer efter träningen så de va segt! men sen fick vi för oss att åka på en fest ute på Ingarö!
Det var så mycket längre än va vi hade trott, men vi kom dit iallafall kände att de inte va nått för oss så vi bestämde att ta nästa buss till Värmdö igen , men efter ett tag kom de igång och va riktigt roligt, tror jag hah! så vi stannade kvar! Bussresan hem va kasnke mindre rolig eller va säger du Elin! Haha...
Jaja kom hem duscha och soooooooov!
Idag åkte jag till min syster eftersom hennes pojkvän fyllt år! så grattade honom hade allmänt mysigt!
Åkte och handlade sedan vidare till Nacka Forum för att hämta ut mina stövlar som va på lagning!

Kom nyss hem, ska duscha å lite så, hörs senare!






Kommentarer
Postat av: Elin

håller helt med dig där sabina.. bussresan finns inget bättre minne ellerhur ;)

2011-01-30 @ 02:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0