Frågor 1

Vilka är dina favorit affärer?

Ja, jag gillar massa olika! men , hm, vila, vera moda, mq, pub, nk

Vilka är dina närmsta vänner?

Anna Engstam, Linnea Björkman, Frida Andersson

Vad gillar du och göra?

Jag gillar att umgås med vänner och familj, va inne i stan, spela handboll, fest och mysiga hemma kvällarm m.m

Kan inte du lägga upp en sminkvideo hur du sminkar dig eller ta bilder? Alltid roligt att se.

Det har jag ju redan gjort!

Vad heter killen du skriver om hela tiden?

Haha ja du, de kommer inte ut här på bloggen!

Är det kul med handboll?

Ja men absolut, de är kul men dte går upp och ner

Det var en tjej som hette jenni, vad har hänt med henne?
Är det inte din bätsa vän längre isf varför inte?

Jo jennifer! ja hon har vart i Thailand en månad nu så vi har inte kunnat umgås så mycket! och hon tränar inte lika mycket nu heller. Och så umgås och festar hon mest med sina kompisar i klassen och hör inte av sig så mycket längre.. aa vi är tajtare förut

Vem litar du på mest av dina kompisar?

Har flera men en aa isf är det Anna!

Vilka trosor använder du mest?

Ja du, jag använder mest, string alltid till vardags.. annars hotpants, sover oftast i Björnborg

Vilket smink använder du?
 

Ja jag använder:

Puder/Foundation från Makeupstore
Solpuder: Loreal
Mascara: Loreal
Foundation: Maybelline
Roche: Isadora
Ögonbrynsfärg: Makeupstore

Har du bra självförtroende, isf hur kan man få det?

Nej det har jag inte, tyvärr jag skulle gärna vilja ha det! jag kan inte tänka posetivt om mig själv, så kan tyvärr inte ge dig ett bra svar på den här frågan!


Vill du gifta dig med mig du är den vackraste bruden jag nånsin sett och kommer aldrig se nån vackrare?
 
Haha tack så mycket Anton! klart jag vill!


Har du nått roligt mellannamn?

Haha roligt och roligt jag heter Sabina Alexandra Calinescu


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag heter också Alexandra i mellan namn / din staaaaaaalker :D

2011-01-19 @ 14:08:23
URL: http://Baralindqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0