Idag är det en speciell dag

Hej!
Förlåt har inte haft tid att blogga.
Men i fredags åkte jag till John Bauer direkt efter skolan för att möta upp michaela.
Vi åkte sedan hem till henne på Kungsholmen. Va där ett tag innan vi åkte hem till mig.
Vi tog det lugnt här ett tag innan Sebastian kom och vi börrjade med maten.
Mina föräldrar har inte vart hemma i helgen så.
Vi åt och sådär va hemma åkte till coop sen åkte vi in till stan, satt på cafe 60 ett tag.
Natten tillbringade här.

Gårdagen, vaknade fixade oss åkte in till stan, hann inte vara där inne så länge för Sebastian skulle hämta upp mig och mina föräldrar för att vi skulle på middag hos min syster.
Det var jätte trevlig, men i slutet vart jag lite arg, heh.
Kom iallfall hem, senare än planerat då jag hoppade in i duschen snabbt!
Fixade mig sen åkte jag direkt in till stan för att möta upp Hanna Anna och Fanny, dom skulle äta.
Sen vid 11 tiden tog vi bussen hem till mig.

Jag tar inga komentarer från gårdagen men den va underbar!
Jag älskar er tjejer över allt annat! Ni är bäst, jag är ingenting utan er.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0