-När livet sviker är det bra att vara två-

Hejis!
Nu har jag precis fixat klart mig för sängen.
Ska va inne på datan ett tag till, sen somna till
musik så jag kommer upp imorgon.
Blir en soft outfit imorgon tror jag.
Antingen ett par ljusa jeansshorts eller ljus jeans
beror på väder, sen en vit tröja, smycken, stövlar eller
converse och pälskrage. Beror helt på väder faktiskt.
Ska verkligen försöka hinna lägga in outfit bild imorgon.
Men nu ska jag dra mig,m kanske kommer ett inlägg innan jag
somnar också men säger gonatt nu ändå.
..Puss på er..
Första gången min älskling sov hos mig.
Jag är så glad över att vi kommit varandra
så nära som vi kommit. Du är min alldeles
egna. Jag älskar dig så mycket Michaela.
Bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0