Nacka Gymnasium imorgon.

Heeej gladisar.

Nu sitter jag här hemma och skriver min svenska uppsats, så duktig som jag är. Och väntar på att mamma ska bli klar med min paniksar. Höhö

Imorgon är de fredag igen. Veckorna går så sjukt fort. Men imorgon ska jag ha engelska nationella. Sen efter det ska jag och Michaela åka till Nacka Gymnasium. För att prata med rektorn å massa. För dom har tagit bort våran linje. Frisör. Jag är så arg. menmen vi ska kolla och se hur det blir om det inte går att fixa på nått sett så ska vi åka en hel dag till St eriks och kolla hur det är. Meenmne fredag imorgon och då ska hela kvällen spenderas i Huddinge hallen. Kulkul. Lördag blir det troligen tjejmiddag hos Fanny och troligen utgång efter det. Jii
 
Men nu ska jag äta och sen börja fixa mig inför en jobbig träning. Men vi hörs efter der sötnoooosar.
LoveLoveLoveLove



Mysog dag inne istan med bääästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0