Kommer bli en toppen löööööööördag!

Hejsan.
Igår hade jag match, michaela var med och kollade. Sen åkte vi till mig bakade rosa muffins, haha.
Vi va klara vid halv 12 kasnke. Då jag hoppade in i badet. Sen bäddade vi om sängen. Så skönt.
Och imorse så skulle vi åka och lämna bullarna till Thomas för han skulle sälja.
Sen körde pappa oss till Ingarö för att Michaela skulle hämta en hund sen körde han oss till Sköndal för att Anna hade match och hon ville att vi skulle kolla. Ja sen pkt vi hem kom hem för inte alls länge sen.
Ska snart dusha, ta det lugnt sen fixa mig för kvällen. Ska på tjejmiddag. Sen får vi hoppas på utgång. Sover troligen inte hemma inatt. Möös
Men nu ska ja duscha hörs sen babes.

Puss / S




Thailand 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0