Jag är så söööt

Tjenis.

Idag gick ja upp vid 7. Mötte Michaela i centrum så vi tog 8 bussen till stan. Mcdonals frukos å varm choklad. Sen åkte vi vidare till St:eriks gymnasium. Hittade faktiskt riktigt bra den hör gången.
När vi kom dit satt vi och pratade med en av deras syo. Hon berättade hur de kommer vara nästa år å massa ointressanta saker. Sen gick hon med oss till frisörerna. Där är de helt okej faktiskt. Läraren verkade bra men lite ofräsch är de väll. Nej jag tror inte riktigt att det är nått för mig kände att jag inte kom in i folket som gick där. Å många blickar å nej. Gillade även inte deras cafeteria. Jaja nu har jag iallafall panik. Åååh vet inte vart jag ska gå. Aa efter det åkte vi till Värmdö. Vi hade en lektion kvar bara så jag åkte hem och pluggade. Nu kan ja näästa alla engelska glosor. Känns bra. jag har även musikprov imorgon kom ja på idag. Så tänkte att jag skulle plugga lite. Men hemsida va ju trasig. Synd så kan inte plugga. Pssss
 
Nej nu ska jag bara ta de lugnt kolla igenom engelskan lite till sen bra lyssna på muuusik å mysa.
Juste jag har ju inga träningar på 3 veckor, och inga matcher fram till Eken i sommar. Riktigt skööön, heheh

Nej men vi höörs sen. Lägger in en dagen outfie sen också :) Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0