Jag är på topphumör.

Helloj. Nu ska jag sooova, nyduschad med häärligt sällskap. Jag har navelpiercing igen jippi :)
Lägger ut en rätt dålig bild. Men får en bättre imorgon. Dagen idag var riktigt myig. Mötte upp Zacharias på bussen vi åkte in till stan där jag skulle möta upp Anna och han en kompis. Vart så att han följde med oss till piercingstudion. Lite pinsamt sädär för jag va stört nervös, brukar absolut inte vara så nervös. Vet inte vad som hände. menmen. Gick runt lite i gamla stan, innan vi fick vara vittnen å massa skit. Fick stå och prata med polisen i 50 minuter. Sen åkte jag och Zacharias till Mcdonalds där vi mötte upp Elin Nina och Hj, satt och pratade ett tag. Sen åkte jag hem och grillade med min familj och syster, Bytte om fixade mig, mötte upp Michaela Zacharias och Martin. Vi åkte till Coop, sedan hem till mig och kolla film, riktigt mysigt. Dom gick nyss. Men vi hörs imorgon och nu ska jag bli bättre på att uppdatera, det lovar jag er. All min kärlek till mina fina läsare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0