TOPP HUMÖR JUST NU FÖR I HEVETE!

hej bloggen :)
nu har jag duchat,ätit å fixat allt för imorgon :)
lagt fram kläder till imorgon har jag oxå gjort!
jag har skrivit klar min idrotts uppgift jag har haft ehmma i 6 veckor nu, hihi
träningen idag gick riktigt bra men var sjukt jobbig!
Imorgon har jag också träning 17.00-19.30 sämsta tiden o sämsta dagen.
men helt ärligt tror jag att jag skippar träningen, är lite "sjuk" ;)
för jag ska ut med min bruuuuudar! rebecka,carro,felicia,elin,linn,nina,linnea,anna,hanna, fanny och jennifer!
kvällen imorgon kommer vi glömma snabbt hahhahha! nej men vi får se vad vi hamnar antingen hah kommer allt faila å då kasnke jag o linnea sover hos en killkompis! fårse..
hör av mig sneare!
PUSS SNYGGINGAR!

KOMMENTERA MER FÖRFAAAN ! :D<3




sötare får man fan leta efter!

sebastian calinescu & john white

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera sabina!

2010-11-01 @ 13:17:22
Postat av: Vican

Snygg blogg

2010-11-01 @ 18:56:04
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0