äntligen fredag.

tjuua..
idag är dte äntligen fredag skönt va?
Idag gick jag upp vid 07.30 och jag började 08.50, första lektionen började me idrott, jobbigt.
men dagen rullade på jag slutade  15.30 segtmenmen.
Sen åkte jag och Maija och hämtade min systers barn skojskoj, efterdet gick maija hem och vi gick till bussen..
hon vart lite sur på väg hem eftersom jga inte orkade bära henne men när vi kom hem,
så duschade jag och så och klockan 6 ungefär kom dom och hämtade henne, hon ville verkligen inte hem..
Och lite senare så åt och kollade på letsdance och nu gär jag ingenting..
Imorgon ska jag på friskis med min handboll, åter kommer med mer om dte imorgon..
goodnatt..

/sabinac.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0