Upppdatering!

Hejsan bloggen!
Usel uppdatering jag vet.
Men i torsdags kom Michaela och Anna hit vi började fixa oss tillsammans, det var verkligen super kul.
Tog halv 10 bussen kanske, mötte upp Fanny, Hanna, Emma, Ebba ja en massa snygga brudar.
Sedan började vi gå till Muchenbryggeriet. Kvällen vart verkligen lyckad, så nöjd!
Någongång under natten åkte jag och Michaela hem till mig, Sebastian hämtade oss i centrum, så sött.

Ja det var riktigt segt att komma upp på fredagsmorgonen, usch!
Gjorde absolut ingenitng under den dagen, var med på svenskan sen hoppade alla idrotten.

Efter skolan satt jag och väntade på Anna, David o Nappe gjorde mig sällskap så söta som dom är.
Vi åkte till hamnen i Gustavsberg och köpte thaimat, där pappa sedan hämtade oss.
Kom hem åt och sådär, la oss i sängen då jag somnade direkt.
Vaknade av att Anna sa att jag skulle upp o byta om eftersom vi skulle på träning.

Tränade och så kom hen, skulle på Håkan men orkade verkligen inte. Så det vart en hemma myskväll med familjen. Idag gick jag upp vid 7, jippi. Eftersom jag hade samling vid 8 och match vid 9.
Vi hade 4 matcher idag och jag går inte in på några detaljer men vi vann iallafall sista som gjorde att vi kom direkt till kvart och därför fick sovmorgon.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir iallafall hemma ikväll eftersom jag har matcher imorgon.
Men jag hör av mig senare! Pusssssss


Inte en jätte bra bild men det kommer flera senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0