Ps: I love you

Jag orkar inte med sånt här längre.
Jag är absolut inte arg på något sätt, jag är bara
så otroligt ledsen. Jag kan inte förstå, jag kan verkligen inte det.
Du har ingen aning om hur jag mår, eller vad
jag känner, du hör likom aldrig av dig längre.
Och du ska vara min bästavän.
Och du försår inte att du gjort fel och gått bakom
ryggen. Du tycker säkert inte att du gjort nått fel,
jag vet hur du fungerar.

Jag som trodde att jag hade världens bästa vid
min sida. Jag trodde verkligen det.
Jag har så svårt att släppa in människor
i mitt lv, jag har så otroligt svårt att kunna lita på
någon, men du gav det förtroendet, men så fel jag hade.
Jag älskar dig så otroligt mycket och det är därför
jag är så ledsen för jag trodde aldrig du skulle göra så
här, aldrig aldrig aldrig!

Jag vet att jag inte kommer kunna släppa dig
för du betyder alldeles för mycket för mig, jag
klarar inte av att bara ifrån dig 2 dagar, saknar dig
så mycket.

Men asså jag vetinte vad jag ska skriva men
jag klarar inte av det här, usch!

Och alla gånger jag ställt upp för dig när du mått
dåligt och haft det jobbigt så många nätter du sovit
här, flera veckor irad. Är det de här jag får tillbaka
åå jag vet att jag överdriver men jag tycker
verkligen att det här är jobbigt.

Men jag ska nog egentligen bara gå
vidare och vara glad för eran skull.
Men det är så svårt! 
Allt känns så konstigt.

Ps: I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0