Nu ska lilla jag sooova!

Hej bloggen!
Nu ligger jag i sängen.
Efter skolan åkte jag in till stan för att möta upp Anna.
Vi fixade en sötoutfit för morgondagen.
Vi kommer se exakt likadana ut, sött
Va inne i stan ett tag. När jag kom hem
åt jag lite thaimat, sen var det tags att börja plugga,
men skoldatan funkade inte, synd så kunde inte göra
de jag hade planerat. Så jag fick läsa igenom idrottsläxan
som är tills imorgon, fattar ingenting, men blir säkert awesome.
Sen kollade jag på True Talent och Efterlyst i väntan på Sebastian,
eftersom han skulle hjälpa mig att göra min engelska läxa.
Jag förstår verkligen ingenting. Får panik. 
Den är iallfall gjord nu, får se om den är rätt imorgon.
Har iallafall försökt.

Imorgon börjar dagen med idrott vid 8, super kul!
Så åker in osminkad med träningskläder.

Sen blir det troligen ett par mörkajeans en svart shorta och
mina hunters. Men är osäker får se.

Imorogn är den ju insparken.
Så efter skolan åker jag hem är här ett
tag sen får jag se om Anna kommer hit eller
om jag åker till henne, men vi ska
iallafall fixa oss tillsammans.
Insparken börjar vid 10 o slutar 02 så Michaela sover
här imorgon. Nu har jag inget mer att berätta tror jag eller
jo jag ska spela cup hela helgen så det blir inget festande för min del.
Första matchen är vid 9 på lördag morgon. Rooooligt!

Jaja men vi hörs imorgon, gonatt snyggingar.

Kyss o smek naken lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0