Imorgon är det onsdaaag

Hej bloggen!
Dålig uppdatering men det har varit med flit.
Jag börjar med igår, dagen gick bra kom hem duschade, umgicks lite med Sebastian och hans kompisar under tiden vi skulle laga mat och jag skulle fixa mig. Jaja vi åt och sådära sen vid 20 över 6 hämtade jag sebbe och john upp Anna och åkte till Söderstadion. Matchen åå så mycket kärlek till hammarby.
Dom kanske inte är så duktiga menmen, man sviker dom aldrig.

Idag har dagen gått bra fick sluta tidigare, så åkte hem va hemma ett tag innan jag och Sebastian åkte och hämtade upp Jim förr att åka till thaien o äta.

Kom hem gjorde inte alls mycket innan Sebastian körde mig till träningen.
Nu har jag precis duschat och lagt mig i sängen.

Imorgon börjar jag vid 12, underbart! Slutar vid 4 men ska in till stan med klassen vid 6 för att se någon teater.
Men mer om det imorgon.

Jag hade faktiskt tänk att hoppa över till Myshowroom i helgen men vi får se.

Pussspåer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0