Toppen humör.

Heelloj.
Skolan idag gick bra, Skrev uppsatsen på 4 sidor, gick faktiskt bra.
Hoppade profilvalet eftersom jag skulle till Michaelas mamma och fixa tänderna.
Aa jag känner mig skit frääsch iallafall. Digger verkligen Michaelas mamma Lena stenhårt, en toppen morsa ;)
Jaj kom hem började sktiva min idrottsuppsats för mvg, eftersom ja missat en hel del idrottslektioner. Blev även klar med den. Så snart ska jag åka till nacka och ha någon avslutnings grej.
Imorgon är dte skola som vanligt, sen har jag träning. Och på fredag är vi lediga. Kommer bli bästa helgen på länge, kan jag looova. Jag är sjukt taggad. Sen på tisdag ska jga tatuera mig med Marcus. Sen kvällen där har jag träning sen åker jag hem och sover hos Michaela eftersom vi ska ner till Göteborg på onsdag. men nu måste jag springa till bilen. Pussssssssss


Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0