Söndags ångest.

Hejsan :)
Kvällen igår vart verkligen inte som jag hade förväntat mig. Sebastian och hans kompis kom och hämtade mig, vi åkte runt lite träffade några andra av deras kompisar. Satt dock kvar i bilen. Sen fick alla för sig att åka till Grisllinge. Vi åkte dit, Micahela kom även dit alla satt kvar i bilarna, men vi gick ner och kollade va de va för folk. Sen gick vi upp satt med Sebastian och Majo. Pratade och lyssna musik. Sedan skulle vi på fest i Farsta med killarna kom inte in. Så vi körde hem Majo sebbe lämnade oss vid bussen sem åkte Sebastian hem och vi åkte tillbaka till grisslinge. Va där ett tag sen åkte vi hem till mig. Mysigt.
Michaela somnade dock direkt lite små tråkig menmen. Imorse vaknade vi vid halv 1. Fixade oss lite snabbt åkte sedan in till stan. Men kom hem rätt fort haha. Fixade lite läxor och inlämningar jag har, innan Anna kom. När hon kom satt vi ute i solen och pratade sen åkte vi till Mölnvik för att jag ville ha thailmat. Gott.
Kom hem hit la oss i sängen och bara tog der lugnt. Hon åkte nyss hem. Jag ska snart duscha och fixa mig.

Juste jag gjorde omval nu eftersom mitt förstahandval tog dom bort. Och jag ville verkligen gå där.
Hade Nacka Frisör, John Bauer Frisör och Tyresö Frisör.
Och nu blev det:

Nacka Handel
John Bauer Frisör
Jensen Södra Handel
St:eriks Frisör

Har några dagar kvar att byta så får se vad det blir.


Kommentarer
Postat av: A

Åååååååååååh herregud va vacker du eeeeeeee kvinna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-10 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0