Shaakieee

Fredagen vart lite konstig, vi åkte till Mcdonalds för Michaela skulle äta, sen åkte vi vidare hem till Zacharias, han vamed 3 kompisar. Vi kollade film o hade mysigt. Kom hem vi 2, sebbe hämtade oss vid bussen sen gick vi he o sooov. Gårdagen började med att vi kollade lite bert, hoppa in i duschen började fixa oss lite, åkte in till stan. Gjorde inte alls mycket. Sen åkte vi hem till Michaela på Thorilsplan, hon hämtade grejer för att sova hos mig.
Vi åkte till mig, hade dock inga nyklar, så försökte klättra upp med en stege med gick inte så fick vänta på att Sebastian skulle komma. Han, Sefan och Aifen kom. Vi började fixa lite med maten, vi åt och sen hoppa vi in i duschen och börja fixa oss. Kvällen vart ok.

Michela åkte nyss. Jag har gjprt frukost åt mig o Sebastian nu är han med några kompisar. Och jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem, behöver hjälp med lite grejer i skolan. men vi hörs senare
Pussssss
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0