Myskväll hemma

Tjabiss.
Jag kom nyss hem från avslutnings grejer. Typ bara jag och Hanna där så vi drog.
Nu ska jag nog bara ta det lugnt har betat av alla inlämningar den här veckan känns så himla skönt.
Imorgon har jag ju träning som jag sa sen är det fredag och vi är lediga. Så då ska tjejerna i klassen till humlegården o ha piknik, ska bli riktigt mysigt faktiskt. Sen hem fixa sig. ska på fest ute i Boda, kommer bli riktigt bra! Sen lördag ska jag Anna Michaela Zacharias Martin o nå mer, troligen ut till Bullandö, grilla lite spela spel kolla film a ha allmänt mysigt. Sen söndagen får vi se. Men kan lova att helgen blir perfekt!

Men vi hörs senare, nu ska jag va social med mammi o pappi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0