Kärlek till hammarby


Hejhej.
Idag kom jag knappt upp. Men skolan gick bra har en massa o göra. Kom hem började skriva en hk grej jag fick. Riktig nöjd är halv klar och de är till om en månad. Men vid 20 över 5 åkte vi till Hellasgården i Älta. Första täningen på en månad. De kändes verkligen. Plus att första året som aflickor, softade vi rejält med löpningen. Och det ångrar jag nu. men nu är det bara att köra igen. Imorgon är de samma grehj i Älta, jobbigt.
Men helgen kommer bli underbar så ja kämpar på både på träningarna o i skolan.
På fredga ska jag Rebecka och Caroline, åka till Nacka gymnasium. Jag har ingen aning om vart jag ska gå. Panik om en vecka ska vi söka. Kanske bli turísm och resor på nacka eller frisör Jb.
Jaja men vi hörs senare.
Puss / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0