Jag älskar sommaren!

Hejhej.
Denna dag vart verkligen inte som planeras,, hände en hel del grejer när jag kom hem.
Blev dock färdig med hemkunskapen och no:n imorgon ska jag fortsätta på min uppsats i idrotten plus att jag ska skriva en hel del på so:n både i skolan och hemma. Men mådde sådär, sen får jag ett underbart sms av min älskling. Där det står vill du följa med mig till Spanien imorgon. ÅÅ underbart!

Den här sommaren kommer bli underbar. Den skulle börjar med Peace and Love festivalen, dock blir det inte så för min del. Synd men måste prioritera. Sen kommer Eken cup här i Stockholm, sen partille nere i Göteborg en vecka, Spanien en vecka med Linnea, åker dagen efter partille sen kommer jag hem direkt tåget ner till Göteborg igen med Michaela för att kolla Gothia en vecka. Kommer hem till Stockholm, jobbar festar och umgås med min familj och bästa vännerna. I slutet av sommaren åker familjen ner till Rumänien och blir lite bruna inför gymnasiet. Det här kan inte bli bättre. Jag är så otrligt taggad inför det här, har så mycket att se fram imot. Käääärlek. Tänk att jag har brännan från spanien då när jag åker ner till Rumänien, Negeeeer!






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tjaabbaa, fet fin bikini, var har du köpt den? :)

2011-05-11 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0