Första delen på frågestunden.

Vilken är snyggaste killen i stockholm? (för och efternamn)
Du behöver inte bry dig. Och det är inte Rasmus som du tror.cp

Vill du vara tillsammans med någon just nu?
Ja varför inte

spelar du någon sport?
Ja jag spelar handboll

Vilket lag?
I skuru

Är de roligt? om inte, varför?
Ja det är roligt

Har du gjort en ny tattooo?
Nej det har jag inte men ska troligen göra det den 24 maj

Har du piercingar?
Ja det har jag i tungan o naveln

Hur gammal är du?
Jag är 95a

Behöver man inte vara 18 för att tatuera sig?
Jo det behöver man

Hej, vart ska du tatuera dig?
Jag ska tatuera mig i nacken eller på revbenet

Tatuerar dem även fast de vet om att du är under 18?
Nej egentligen inte

Vad brukar du göra om du träffar någon kille för första gången?
Ja vad brukar man göra?

Har du ngn på G?
Nej det har jag inte

Vart köpte du Moncler västen?
Beställde den från USA

Kan du visa va du köpt i Thailand, skulle vara kul o se?
Jo de skulle jag nog kunna göra :)

Hur lång är du?
Jag är i 167

Snyggaste killen i din skola?
Aa du finns inga snygga

En fråga: tjejen som e blond på den näst sista
Bilden har hon flyttat eller bråkar ni? Har läst din blogg så länge och en tid var ni verkligen med varann. Mycket vad har hänt nu? Vänliga hälsningar carro. Puss och smek
Nej hon har inte flytta och vi bråkar inte. Vi umgås bara inte med samma männsikor längre plus att hon slutat med handbollen så. Väldigt synd men vi har fortfarande kontakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0