Äntligen freeeeedag, underbart!

Tjenispenis!

Nu ligger jag i sängen, höh är på cp humör, Michaela kommer döda mig, moohhooaaa.
Aja skit samma. Har planer för kvällen troligen. Mys med Mikkis, hihi.
Aja snart är maten klar. Sen är det bara iväg för att möta upp henne. Får se va kvällen leder oss.
Ska packa lite saker. Imorgon ska jag upp i hyfsad tid eftersom jag ska till min syster :) Hoppas dom blir glada över min tatuering och att dom förstår att dom betyder mest!
Sen ska jag ockdå hitta något till min mammi eftersom det är morsdag på söndag.

Lördagkväll blir det grillmiddag at sabinas place.
Nej men jag Michaela Anna Zacharias Jesper och Martin ska äta middag här och tagga för en gaaaalen kväll hoppas vi på! men nu så ska jag kila, hoppas ni får en underbar kväll som jag kommer att få.
Jag är galet tagginatiooon for the fuuuucking fekkkkenatiooon! Haha ellerhur Mik?

Peace and Love, och drick inte för mycket ikväll era små fjolllor!

Jag just nu, mongo iknoooow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0