Snart kommer kingen hem

Hej mina kära vänner.

Igår gick vi ut, jag var inte på så jätte bra humör eftersom jag knappt ätit nått. Så vi åkte tikk kata och åt. Sedan vart de shopping. Fick med mig en till bikini, och 4 toppar. Jätte söta.

Aa pappa och Sebastian köpte nånting. Och så köpte vi lite grejer till dom hemma.

Idag gick vi upp lite senare än vanligt. Åt frukost och upp på hotellrummet.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg va vi på sjukhuset hela dagen. Så jag får inte bada, känns ovärt. menmen
Vi gick iallafall till stranden. Där det var dåligt väder monligt och ingen sol alls. Tråkigt.
Efter några timmar, så klarnade det upp ett tag. Så jag fick lite sol idag iallafall. hehe

Imorgon är det sista dagen. Känne lite sorligt faktiskt men ändå skönt att få komma hem.
Jag vet dock inte vad jag ska få med mig hem till Anna. Men jag måste hitta nått ikväll. Har köpt 3 grejer hittills. Men jaja :)

Just nu ligger jag på ballkongen. Men ska hoppa in i duschen. Sen vila lite. Fixa inför ikväll och då ska vi ut och äta. troligen shoppa. Höhö

Men jag hör av mig senare!

Pösspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0