Sjuuukis

Dushen var upptagen.

Juste jag börrjar bli sjuk. det är hemsk. Usch.
Helgen inga detaljer men den var underbar.
Söndag. usch jag hatar söndagar. jaja imorgon börjar skolan igen känns segt. Men veckorna går faktiskt ganska fort. men vet att jag har en hel del plugg. Bläää

Min vecka kommer väll se ut som de flesta andra.
Måndag. ska jag verkligen försöka träffa Ia om vi inte får mycket mer i skolan imorgon. sen tisdag ska jag pluggga och senare på kvällen har ja träning.
Ondag. Fika med Maija. Ska bli så roligt att träffa henne. Va riktigt länge sen nu faktiskt.
Torsdag tidig träning.
Fredag. Träning och sen får vi se.
Vi tjejer ska nog ha tjejmiddag o en hel del knaaas i helgen. Får hoppas på det iallafall.

Jaja jag känner mig verkligen inte bra. Hatar att vara sjuk.

  

Jag just nu, sliten chey


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju vara med mig på fredag!!

<3 <3 <3

2011-03-20 @ 22:48:03
URL: http://apieceofacake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0