Maaaaaat

Vi kom hit i söndags, då vi inte hann göra alls mycket kollade lite på hotellet och sen ut och åt middag, efter det var vi jätte trötta så vi gick hem och sov.
Kom upp vid nio dagen där på, då vi gick till stranden. åt luch, middag å shoppade lite på kvällen.

I tisdags var vi vid poolen, åt luch där, gick till rummen och duschade fixade oss för kvällen. Åkte till Kata, åt och kollade lite.

Igår vart det stranden. Jag brände mig som jag vet inte va, kunde inte röra mig, dock har det blivit lite bättre nu. Har även bränt sönder mig i ansiktet! full med blåsor plus att jag har öroninflamation! kan det bli bättre? svar nej.
ingen sol för mig de närmaste dagarna.

Jaja efter stranden åkte vi och träffade Sabina Bäckström och hela hennes släkt, visst det tog ett tag innan vi hitttade varann med tillslut så. Vi åt middag på min favoritresturang här i Thailand.
Sedan åkte jag Sebastian, Sabina, och hennes faster Maria till Patong för att shoppa lite.
Jag fick bara med mig en väska.  Den kosade 7500 bath som är ungeför 2000 svenska kronor. Men så duktig som Sabina var fick hon ner den till 2500 bath som är 600 svenska kronor, känn konstigt att köpa en väska i Thailand för 600 men nu är jag riktigt nöjd. Den är så snygg Efter det körde dom hem oss till hotellet.

Inatt kunde jag inte sova ett dugg, som jag redam berättade. Men idag va de poolen ett litet tag, jag kunde inte sola så jag tröttnade. Åkte mer med tuktuken åt vid stranden. Sen dess har jag legat på hotellrummet.

Nu ska vi snart ner till byn och äta.

På måndag ska jag även träffa Felicia. Vi ska väll vara på tränade sola bada, sen shopppppa! :)
 
Men nu måste ja fixa mig! Puss på er







Kommentarer
Postat av: faannny

Sabina kom hem förfan! du är så saknad! jag är typ bara liiiite avundsjuk..

pusss

2011-03-03 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0