Imorgon bär de av.

Hejsan.
Jag är jätte sur. Blek väck för ett tag sen. När jag gpr till frukosten märker ja att det spöregnar. Sista dagen också. Usch nu när jag ville ligga på stranden. Och få de sista färgen. Aja int mycket att göra.

Igår gick vi ju ut åt och jag fixade fläter. Mamma massaege. Köpa 2 små grejer till Anna också.
Sen gjorde vi det här när man stoppar i fötterna i massa fiskar. Det var det läskigaste jag någonsin gjort. Asså det va helt sjukt jag skre å, aa skämde verkligen ut mig. Alla skrattade. He

Jaja pkte till hotellet och tog de lugnt.

Idag vet jag inte vad vi ska göra jag väntar på att solen ska komma upp så jag kan gå till stranden. Dock ser det inte så lovande ut. menmne

Ikväll får vi se vad som händer mamma ville shoppa och ta en sista massage. Men jag kanske bloggar lite sen om det fortfarande är dåligt väder. Annars hörs vi hemma i Sverige. Pusssssssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0