hej mina kära vänner, fiender, ovänner och okända

Jaa hej alla kalla i Sverige.
Jag har det verkligen toppen bra här nere, lider faktiskt lite för er där hemma som måste upp tidigt och gå till skolan. Menmen inge mer grubbel om de.
Igår vid 11 tiden kom Felicia hit, vi skulle bada sola shoppa, men nej det spöregnade hela långa dagen, det var hemsk. Senare på kvällen åkte vi till en lite mindre marknad. Felicia fick med sig en hel del faktiskt.
Jag köpte dock vara en piercing och ett skärp. Men vi gick runt och kollade en massa sedan åt vi med familjen. Sen vid elva tiden mötte vi upp mamma o pappa, tog en tuktuk till hotellet.

Kom till hotellet vi fixade oss för sängen sen gick vi ut på balkongen och låg och snackade i några timmar, allt mellan himmel och jord. Riktigt mysigt.
Imorse väkte pappa oss vid halv 10, vi gick upp åt frukost. Sen vidare ner till stranden.
Det var rätt molning och så, vi tog en strand promenad. Hon vill åka vattenskoter, men jag vågade verkligen inte. Känner mig verkligen jätte elak men nej usch va läskigt. Tänk om man trillar av lite längre ut där det finns hajar, nej vågar inte riskara.

Vi gick till hoteller, hon oakade upp sedan kom taxin och hämtade henne och nu är hon väll framme. Jag gick ner till poolen med mamma och pappa tog en drink och solade lite på de diset som fanns. Nu har jag precis kommit upp. Ska hoppa in i duschen och fixa mig för kvällen. Vet inte riktigt vad vi ska göra men de fär vi se.
Hoppas ni har det bra så hörs vi och ses.

Puss från Thailand.



Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0