Blä pluggggaaaa

Jahejsan

Skolan idag gick bra. Ficck skrattanfall kunde verkligen inte sluta så va tvungen att gå ut. hemskt men de va nog bäst så.

Idag skulle jag plugga musik som jag sa, men märkte att jag inte hade papprena hemma. ovanligt Sabina. jaja
så isitället skrev jag ner lite antekning jag hade från naturhistoriska. Till no redovisningen nästa vecka.
Fick även reda på att jag hade nationella i No på onsdag. Känns verkligen hemsk. Kan ingenitng, vet ju inte vad som kommer heller. Så kan inte plugga.
Har även en bok jag måste läsa ut. Nosas ark eller vad fan den heter. Så ska börja med den. Vore skönt att läsa 100 första idag. Hejamig.

Jaja jag har en hel del att göra idag. Plus att jag fick tillbaka min mobil idag efter 3 veckor. Och nu är det nå mer kans med den får panik. Men nu måste jag fixa telefonen och sen plugga. pusss / S

Aa juste mamma beställde frisörtid til mig också på Onsdag. Va tror ni jag ska gööra? kanske förga svart igen???

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0