Underbart

Hejsan!
Länge sen, ja!

Grejen är den att jag har knappt varit inna på datan, de senaste dagarna!
Ja den här helgen har vart riktigt lyckad. Ångrar mig dock en hel del från i fredags att jag inte tog mer insiativ!
Jaja går dagen vaknade jag upp hemma hos Hanna. Gårdagens smink o allt, åkte jag hem duchade å satte på mig en kläning, första gången i år, framsteg!
Min syster kom och hämtade min och vi åka ut till landet där vi skulle grilla och sådär. Vi bytte om la oss och solade några timmar. Sebastian hämtade även upp Linnea B så kom dom också ut!
Vi hade det jätte mysigt. Sen lite senare framåt kvällen, började jag och Linnea fixa oss, vi hoppades på utgång, men hon ändrade sig och skulle träffa en kompis. Men sen så skulle jag sova där men dom planerna sprack också. Men när jag kom hem från landet åkte jag och pratade lite med Marcus. Efter det mötte jag upp Yanelle.
Kan dock inte berätta vad som hände under gårdagen, men ja!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Sminka mig om jag orkar. Får se.
Är ju lediga imorogn också. Så himla skönt!
Så vi ska troligen ha middag hemma hos Fanny, och får se om det blir utgång/Filmkväll eller hur det nu blir.
Får även se vart jag sover! Men nu fick ni veta att jag lever.
Och lite tråkigt att jag inte kan berätta vad som hänt under dessa dagar, men de går tyvärr inte, finns vissa som inte ska veta vad som hänt. Tyvärr.
Men vi hörs lite senare efter duschen elle nått!
Puss på er och jag ska bli bättre på att uppdatera. Jag är sämst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0