Tagga inför Gubbängen hela dagen imorgon!

Hej babes.
Jag vaknade vid 12 tiden kasnke, gick ner kolla lite disney channel och åt frukost.
Kom på att jag tappat bort mina match shorts, så åkte in  med mamma kollade hittade ett par, lunchade även med henne. Sen körde hon mig till Fanny. Vi åkte sedan till träningen på Gubbängen, det var helt ok, en åt vi middag. Eken börjar imorgon, är galet taggad. Hah men vi kommer förlora så stort alla matcher, vi har en stört bra grupp. Huddinge, Skånela, Gustavsberg, Årsta och Bolton. Haha vi har ett sånt lallar lag med plus att vi spelar i 94 serien, ahaha tooorsk på oss. Men skit samma vi ska spela och ha kul.

Men nu ska jag sätta en film. Har även filat ner mina älskade naglar, märkte idag att jag inte kunde sjuta som jag brukar. Hemskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0