Snart blir det Nacka Gymnasium.

Ey.
Dålig uppdate iknow.¨
Gårdagenvaknade jag i okej tid, fixade mig ionte alls faktiskt. Såg förjävlig ut och mådde som jag borde. Pkte in till Forum och träffade Linnea, riktigt länge sen. Va så skönt att få prata och berätta saker för dig, det behövdes. Åkte och mötte upp Jennifer för att hon vill ha sällskap så åkte till Felino, satt och pratade ett tag sen gick vi upp till mig där vi låg i sängen pratade och kollade runt om de hände nått, Så vi bestämde oss för att åka intill söder, mötte upp Linn och Olivia. Va lite folk där, va inte där speaiellt länge va inte så jätte kul men. Kom hem vid kanske halv 2. La mig i sängen och somnade rätt fort. Idag vaknade jag vid 2, hemskt!
Då jag tog på mig badkläder, sen åkte jag Patrik och Sebastian till Grisslinge för att bli lite bruna. Mys.
Kom hem bytte om snabbt till träningskläder. Sebbe körde mig till Slussen för att jag skulle äta och sedan åka till Älta. Träningen idag va riktigt jobbig tog dock inte ut mig helt. Men första gången i år man springer 8 km i sportbh, va riktigt varmt! Kom hem för ett tag sen då jag hoppa in i duschen och gjorde te.

Imorogn är det ju skolan. Känns så ovärt att gå den här veckan. Verkligen!
Men imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får vi se. Onsdag efter skolan ska jag göra mina naglar, äntligen. fick en fråga om vart jag gör dom det ät olika men den här gången blir det hårstudion i Gustavsberg.
Sen på torsdag är det ju bal, nervöööös. Elina kommer hit vid 3 tiden för att fixa mitt hår och lite sådär.
Sen är det väll bara kööööra. Natten är ung, vi har ingenting att förlora.
Fredagen i skolan a alla kan gissa vi kommer vara sega och inte göra speciellt mycket. Då jag också har träning efter. Hatar att ha träning på fredgar. Men sen efter det är de troligen utgång både fredag och lördag. 
Sen är det måndag igen, kommer nog bara städ skåpen och sådär, sen tisdag och skolavslutning. Förjävla skönt!
9an har gått riktigt fort och sen är det lov, underbart!
Sen väntar gymnasiet. Ja Nacka Gumnasium har ja inte speciellt många dagar kvar innan dom får se mig där varja dag, moooohahah. Jaja men nu ska jag nog skrubba ansiktet och sen lägga mig och kolla på någon film.
Hoppas verkligen jag kommer upp imorogn. Och jsuste mina föräldrar har kommit hem. Så otroligt skönt.
Inga mer disk och tvätt för min del. Hade tänk att flytta hem ifrån så snabbt som möjligt men aa hah får se hur det blir med de. Men nej nu ska jag lägga mig. Förlåt för dåliga bilder men har inte tagit speciellt mycket på senaste tiden. Men nu jävlar :)
Hoppas ni har det lika bra som jag kommer ha imorgon.
Looooovelove.



Ända bilden från idag faktiskt. Men ska bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0