Skolavslutning.

Hejsan.
Ja nu är grundskolan över.
Nej men ídag kom Michaela ocg hämtade mig vid kcart över 8. Åkte till skolan fick ses lite bilder pratade lite sen gick vi ut kollade på en massa som sjöng och vi fick gå upp på scenen och så fick vi rosor. Sen va de klassrummet igen fick betygen och lite så sen va dde luch med alla 9or. Ja de var iallafall en jätte mysig dag kommer sakna Ösbyskolan och alla underbara lärare. Men nu ska den nya starten börja.
Jag höjde mig den här terminan med ganska mycket. Gick iallafall ut med 240.
Efterskolan åkte vi till Grisslinge sen hem åt och nu ska jag fixa mig lite för träningen sen ikväll ska jag ut och festa med mina underbara vänner!

men vi hörs. puss på er.


Kommer sakna er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0