Mysigt tältning!

Hej hopp gummi snopp!

Gårdagen ja den va speciel. Vaknade ganska sent, hoppa in i duschen sen kom Michaela direkt från någon ö, så hon duschade och så sen låg vi i sängen exakt hela dagen lyssna musik och kolla baksmällan. En riktigt skön dag.
Vi fick för oss att tälta. Så Felix, Patrik, Alexander och Robin kommer hit till värmdö.
Sätter upp tälten sen sitter vi och pratar, röker vattenpipa, de dricker lite och lyssnar på musik.
Det var faktiskt rikitigt mysigt. Va dock inte på bästa humöret. Massa grejer som ligger bakom det. 
 
Men sen vid 3 tiden kaosade de. Orkar inte bry mig. Men jag Felix och Coco. vakande vid 7 då vi tog ner tältet och allt. Gick hem till mig, ja duschade sen kollade vi lite Disney sen somnade jag och Felix medans Mikkis log och kollade tv. Vakande ígen vid 1. Fixade mig lite sen åkte vi in till stan. Jag och michaela satt på Mcdonalds pratade om livet hah. Mysigt! Sen gick vi till kungsan där jag skulle möta upp Anna. Michalea åkte hem jag och Anna satte och i kungsträdgåreden och pratade lite sen gick vi vidare kollade lite jag åt sen åkte vi till Hornstull där Anna skulle sola. Efter det åkte vi till Älta där vi hade träning. usch den va jätte jobbig. men känns skönt nu efter.

Kom hem, åt duschade sen städade jag Sebastian rum och mitt. Nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt. Ska snart läsa Veckans NU! 

Imorgon ska jag in till stan i bra tid ska ställa klockan! Ska försöka få med mig Sebastian! Sen kanske möta upp någon hårlig brud, åka till Flaten kanske. Får helt enkelt se hur dagen leder mig. Men nu ska jag läsa lite.
Jag hör av mig innan jag ska sova.

Biglove / Sabbs


Bild från gårdagen, Jag Felix Alex Robin och Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0