Mysig midsommar med familjen!

Hejsan!
Gårdagen var lugn. Vaknade med Michaela brevid mig vi drog oss ganska länge, åt frukost sen åkte hon hem.
Jag städade och tog det bara lugnt, började fixa mig för att möta upp älskade Anna i forum.
Mötte upp henna, åt och snackade sen åkte vi till Älta, mötte upp en kompis, sen vidare till hellasgården där vi skulle ha träning. Det var det jobbigate på länge, verkligen!
Sebastian och Patrik kom och hämtade mig, stannade i Centrum ett tag dom mötte upp sina kompisar, vidare upp till Felino för att dom skulle ha kebab. Direkt när vi  kom hem hoppade jag in i duschen för en utgång med Michaela. Allt slutade kaos. michaela kom både fixade oss och så precis när vi skulle dra hem till Alexander vart allt fuck up. Så vi åkte till Mcdonalds i Slussen tröst åt och snacka skit.
Jag tog 12 bussen hem. Låg och hade ett långt prat med Felix tills det var dax att sova.

Idag väckte Sebastian mig. jag hoppade upp fixade mig lite smått, vi åkte och hämtade Patrik och Sabina. Sedan åkte vi ut till Bullandö för att fira midsommar med familjen.
Var jätte mysigt! Sebastian skulle köra hem mig för att jag skulle ut. Men han och Sabina ville att jag skulle vara kvar så vi åkte och hämtade min älskade data, köpte dipp och så.
Ångrar dock lite att jag inte stannade hemma menmen. Niu ligger jag här ute helt själv. Hjälp!
Men jag hör av mig senare. Puss på er.



Vi hade jätte roligt framför kameran. Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0