Inte kunnat sova inatt!

Hej.
Jag är absolut inte på topp humör just nu men tänkte berätta om gårdagen lite snabbt.
Hade match då vi förlorade mot Tyresö och åkte ut. Stannade kvar träffade Alexander Patrik och Felix, va med dom ett tag sen åkte jag hem, åt duschade och fixade mig pånytt.
Michaela kom hit, sen åkte vi till Mcdonalds eftersom hon skulle äta.
Efter det åkte vi till Älta, hem till Patrik där vi va med Patrik, Alexander, Felix, Leo? hm och några andra.
Satt och pratade ett tag sen fick dom för sig att gå en promenad, hah varför inte?
Gick ganska länge till de fick försig att åka hem till mig och kolla film. Så jag Michaela Alexander och Felix tog bussen till mig, kom hit ganska sent. Satte på en film, den va läskig dock bara jag som tyckte det.
Jag hade tydligen sagt att bussarna gick hela tiden, Woops! heh
Så när filmen va slut vid halv 2 kanske, gick inte nästa försen 4. Hah fanns inte en chans att jag skulle orka vara vaken, så jag bytte om och satte på en ny film så skulle dom väcka mig när dom skulle gå.
Jag vaknade av mig själv vid 5 kasnke, då vi fortfarande låg fyra i min säng. Hah
Jaja jag gick och duscahde vid 7 kanske sen satte jag på Disney vi kollade lite och låg och snackade tills klockan vart 12 kanske då vi gick ner och gjorde frukost. Mysigt. Satt och drack te och pratde. Sen när vi va klar fixade, åkte vi in till stan. Där dom fortsatte till Älta och vi åkte till Kungsträdgården och möööööös!
Kom hem duschade och märkte att jag var döds trött.
Usch ikväll ska jag bara vara hemma och mysa. Även fst jag vill att du ska komma över, men kan inte fråga, blir så fel. Imrogon vet jag inte riktigt vad som händer, har iallafall träning, sen tror jag att det blir utgång med Michaela. Men nu ska jag ta det lite lugnt ett tag, hör senare. Love


Jag och Felix idag. Söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0