Ångeestpanik

Nej nu ligger jag här i sängen.
Idag när jag kom hem hoppade jag in i duschen sen kom Anna hit och de behövdes. Vi fick skjus till mcdonalds där vi satt och pratade ett bra tag. När Anna åkte hem la jag mig ute ett tag sen somnade jag i soffan, gick upp somnade, och vaknade av att Jennifer ringde mig. Hon skulle sovit här men vart inte så.
Nu ligger jag här i sängen har ångest och jätte ont i huvet. Ingen aning om varför menmen jobbigt.

Snart är det verkligen sommarlov, det är galet!
Ja och nästa helg är det Eken. Så nu tror jag att de sista träningarna kan vara men är inte säker. Imorgon har jag iallafall träning i Älta och troligen på tisdag med och på torsdag i Gubbängen och på fredah börjar det och håller till på måndag. Jaja nu har jag absolut ingenting att säga men hör av mig senare eller imorgon. Love


DU ÄR UNDERBAR MIN BROR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0