älska regnet, ja!

Linnea sov här, vi to´g det lugnt jag somnade ganska snabbt.
Hade satt klockan rätt tidigt för att hinna åka till Gubbängen innan min samling. Pappa körde in oss va där ett tag innan det var dax för mig att spela. Vi förlorade första och vann andra.
Michaela Felix Putte och Alex kom o kolla, gulligt.
Igår sov jag hos  Michaela går dagen va riktigt mysigt. Inga detaljer.
Gick upp vid nio åkte i regnet till Gubbängen, gick knappt att spela men vi vann iallafall så vi ska spela imorgon igen vid halv 11 kul. Så anna kommer troligen hit o gör mig sällskap inatt!
Felix och Putte tog sig till Gubbängen i regnet ändå, så söta!
Men nu ska jag fixa lite grejer. Hör av mig senare, puss på er! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0