Nu är jag ett år äldre!

Wehå!
Tjaba.
Min födelsedag var grym, skojainte! Hade middag här med tjejerna, sen aa inga kommentare om kvällen men grym va den. Tack för allt mina fina tjejer. Dagen efter ja va gjorde ja då, åkte in till stan med Sabina och Lisa, jättemysigt! Fick med mig en del faktiskt. Men de tar vi inte nu. Sen mötte jag upp michaela i Forum, fixade lite grejer åkte vidare till mig, då jag duschade och tog på mig myskläder. Sen gick vi till Felino och åt, jättegott.
Kom hem tog det bara lugnt! Mötte upp Lowen, Calle o William. Gjorde inte mycket.
Kollade film, sen somnade jag i soffan och vaknade vid 3 för att Sebastian stod och skrev på mig för att Zacharias och Lasse va på besök, inte illa! men förlåt grabbar att jag sov.
Idag åkte jag tidigt till landet för att släckten skulle komma och fira mig. Mysmys!
Spelade kubb och hade allmänt trevligt!
Syster körde hem mig för att jag skulle hem till mig och möta upp Linnea, vi gick ut och sprang sen duschade vi och gjorde en godmiddag. Nu får vi se vad som händer! Men lovar mer uppdate. Biglove! <3
Snyggggisar ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej..



Har du något tips om vart man kan köpa snygga skinnjackor? Vet inte var jag ska leta!

Du kanske vet nån affär eller hemsida?

Tacksam för svar!



kram :)

2011-08-06 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0