förlåt för dålig uppdate.

Tjenare allihoppa, sämst uppdatering på sista tiden men har varit sjukt trött knappt sovit nått.
Men Fanny sov ju här, hon åkte tidigt på morgonen. Dagen därpå åkte jag in till stan med Sebastian och Sabina. Sen länmnade jag dom och pkte själv in tlll Farsta. Fick med mig en Gant tröja. Jättefin!
Åkte direkt därifrån hem till Hanna, Vi fixade en massa grejer åkte till Älta en snabbis. Inga kommenatare om kvällen/natten men riktigt roligt var det.
Somnade vid 9 tiden och gick upp halv 11 så inte speciellt mycket sömn menmen.
Söndagen åkte hanna och Coconut till forum för att äta lunch, jättemysigt. Sedan åkte jag hem, duschade fixade mig lite, senare kom coocunut. vi gjorde inte speciellt mycket kollade film umgick med Sebastian o Jim.
Somnade i soffan. Måndag va jag och Michaela hemma hela långa dagen, gick och handlade frukost klcokan 3, åt lite sen kom Anna och vi gick ut och sprang en jävla bit. Sen skyndade jag mig för atr jag skulle möta upp Zacharias Martin Michaela Jesper Niklas Jonas Martin aa en massa av Martins kompisar. Följde med dom och åt sen skulle dom på bio så då åkte jag och michaela hem skulle egentligen på fest i Älta men vi orkade verkligen inte, så åkte hem och kollade film med Sebastian o Jim. Imorse när jag vaknade låg jag helt själv i sängen, då Michaela hade åkte tidigt förr att säga hejdå till sin mamma. Men mamma och pappa kom och hämtade mig ich Sebastian för att åka till barakarby och shoppppa! Weeehåå. Fick med mig en del grejer faktiskt hittade inte så jätte mycket men är riktigt nöjd med det jag köpt. Sen kom jag hem städade och väntade på Michaela när hon kom åkte jag hon Sebastian Jim och Sebastian P och hadlade mat. Jag hoppade in i duschen sen gjorde vi mat till killarna, så snälla som vi är.
Aa sen har vi rensat heeeeeela min garderob då emnar jag hela, herre min skapare. menmen tog ett bra tag men nu är vi klarar och ligger nere i soffan och kollar tv, och hör hur killarna skriker (lanar)
Nu ligger vi och väntar på att Linnea ska komma. Men jag skriver sen innan jag somnar!
Pussssssssssss <3
Du är allt jag önskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0