Bullandö

Hejfinsar!
Ja hur långt skrev jag igår, vi kollade iallafall på Jönssonligan sen efter den kollade vi på Eva och Adam jätte mysigt, dock somnade jag till den hehe. Imorse vaknade jag av att det var kaos hemma, Sebastian Jim Sebatian och Sabina satt och skrek där nere, så då gick jag ner. Satt och pratade med dom sen gick ja upp igen la mig i sängen sen när alla hade åkt, väckte jag Michaela, vi gick ner åt frukost.
Sen fixade vi oss lite snabbt och jag skulle träffat Jannice men aa som vanligt kom det saker ivägen, så jag åkte till forum där jag träffade Linnea. Gick runt kollade lite, fick med mig ett par örhängen, halsband och ett par super söta skor. När vi gått där ett tag mötte vi upp henne föräldrar satte oss och åt luch jätte mysigt, verkligen!

Jag och Linnea tog bussen ut till Värmdö, där vi åkte till grisslinge ett tag sen gick vi vidare upp till Hemmesta centrum eftersom jag skulle vara snäll mot min familj och åka ut till landet ochh äta middag med dom.
När jag kom ut hit satt vi bara och snackade, sen fick pappa för sig att vi skulle åka till Bullandö krog och äta. Så jag fixar mig lite snabbt! Sen åker vi. Hur mysigt som helst och hur gott som helst. Satt där ett tag åt, snackade.
Kom nyss hit till landet igen, va inte säkert att jag skulle sova här tyckte det var ovärt att åka hem med Sebatian vid den här tiden när Michaela ändå var inne i stan och ska till Göteborg imorgon.

Imorgon ska jag ut med båten med mina kära syskon, ska bli hur mysigt som helt, ska bli brun plus att min högtalare är med. Kommer bli en toppen dag.

Och på torsdag ska jag åka till Sandhamn, där jag troligen ska möta upp Linnea och henne kompis Tyra. Det kommer också bli hur mysigt som helt. Sen åker jag nog hem till Värmdö igen!
Eftersom mamma och pappa kommer vara här ute på bullandö i ungeför 3 veckor, till vi åker till Rumänien.

Men nu ska jag ringa Sebastian och tjata på att han ska komma ut inatt och sova med mig. Vill inte sova själv!
Hör av mig senare. Puss på er!

Du och jag är gjorda för varann


Bild innan vi åkte och åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0