Blir solarium för mig idag ingen power till att åka till stranden.

Hej igen, snabb ja va, va?
Nu har jag duschat, städat o fixat lite nödvändiga saker.
Har precis tagit en ansiktsmask som ska värka sen ska jag ta bort den och städa Sebastians rum.
Vill egentligen lägga mig ute och sola men det verkar inte vara speciellt bra väder.
Så tror att jag går ner till solariumet och tar en 30 minutare lite senare, känner att jag måste ha en grund innan jag åker. Ja kvällen får jag se hur den blir, jag bangar inte på att dra ut men ändå är jag sjukt trött, men vi får absolut se hur alla andra känner sig.

Känns som det här sommarlovet redan är slut, det är verkligen inte långt kvar nu. Den här veckan o nästa och så åker jag kanske till spanien nästa vecka kommer hem nå dagar sen åker jag bort en vecka till sen är den bara en vecka kvar på lovet, känns hemsk. Men jag är ända ganska taggad på att börja gymaniumet.
Men nje nu ska jag sluta bara snacka skit här, hör av mig när jag har nått bra att säga istället.

Ja jag vill bara att Anna och Michaela ska komma hem nu, ovärt utan dom.

Biglove.

¨
Bästa tjejerna i Göteborg, ni är helt enkelt bäst! kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0