-Ta mig till kärleken-

Hejsan!

Nu har jag precis gått och lagt mig, kvällen vart inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag mått dåligt hela kvällen och så men jag gick iallafall ner till centrum där jag skulle möta upp Ia vi gick hem till mig och har nu suttit ute på verandan i ett antal timmar och bara pratat om livet och allt som hänt sen vi sågs sist och det var i December, så vi hade en hel del att prata om. Hann dock inte klart. Men det var riktigt roligt att få träffa dig igen tjejen, nu märker jag verkligen hur mycket jag saknat dig! Å galet.
Jaja nu orkar jag inte blogga mer är helt död, kanske kommer ett inlägg senare eftersom jag lär inte kunna somna, men nu ligger jag iallafall här i sängen och pratar lite med Martin.. Mysmys.

Imorgon kanske jag ska träffa Jannice men får se hur det blir med det. Ingen aning faktiskt.
Ah och på lördag kommer både Michaela och Anna hem och det kommer bli så underbart! Sjukt.
På söndag ska jag åka till Flatenbadet med Michaela om det är fint väder eftersom hon ville det :)

Sen veckan därpå måste jag tillbringa mycket tid med min älskade Anna det har blivit alldeles för lite eftersom hon har jobbat hela sommaren. Segt! Menmen, hör troligen av mig en gång till innan jag somnar.

Jag hoppas verkligen att du förstår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0