Nyår

aja är på as dåligt humör, men kan försöka skriva ändå!
Igår åkte jag till nacka forum helt ofixad för att möta upp Linnea där vi även träffade hanna och fanny! vi skulle handla lite till middagen! vi bestämde även att vi skulle träffa hanna och fanny senare på kvällen! vi pkte hem till Linnea började laga maten, sen åt vi, hennes föräldrar skjusade oss till mig för att vi skulle fixa oss här, vi sminkade oss byte om, lockade håret! sen pkte vi och möte upp min storebror då vi även mötte upp Hanna och Fanny i Gustavsbergs centrum, Sebastian en kompis smsar och frågar om vi vill komma ut på fest på Värmdö, även en anna kompis frågar om vi vill komma till Orminge, vi överväger och bestämmer oss för att åka ut till värmdö, vi får stå och vänta på bussen i 45 (y) kände inte mina står hade bara ett par skinnstövlar! aja Sebastian och hans 3 komoisar kom och hämtade oss med bil, riktigt gulligt, tack grabbar! de började lite sent märkte att de va en fest med bara 92 or och äldre nästan haha kände oss lite små, heh menmen kvällen flöt på och de blev bara roligare och roligare :) vid 13 slaget ringde jag faktiskt min kära mamma och nyårkyssarna gick till mina underbara kompisar Linnea Hanna och Fanny! rigde även min älskade saknade vän Anna som är i Bryssel! saknar dig så sjukt mycket! ville verkligen att du skulle vara med! men vi försökte ta taxi men de gick inte att få tag på några så vi tig halv 3 bussen mot Nacka, den va även lite försenad! sen fick vi gå minst en timme från bussen kändes de som, heh aja vi kom väll hem vid 4 någongång kanaske.. Ja tog bort sminket satte på mig mjukisbyxor tshirt och tjocktröja la mig ner i soffan med mina underrbara vänner! vi hade de allmänt mysigt! Linnea somnade på 3 minuter hehe samma med Hanna, ja va väll vaken längst! aja jag hade iallafall en underbar kväll, har bara er att tacka tjejer! :) hahah och dom roliga killarna på festen såklart! haha
ehm vakande rätt sent idag, gick upp och åt frukost sen åkte jag och Linnea hem till mig tog de lugnt, sen åkte hon hem jag hoppade in i badet! åt tog de bara lugnt!

Senare ringer Zacharias och frågar om han och Hampus kan komma över och snakca kolla film, så dom kom va här ett par timmar :) mysiga killar dedär! puss på  er
jaja de va lite om min nyår hörs snart!

PUSS / sabina





jag och linnea innan vi gick ut i snöstormen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0